30.06.2017

SUCCESS
all depends on the second letter


Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg tenkte på å kontakte en annen forhandler før jeg selv ble en del av Forever. Jeg latet som jeg var irritert og sa til meg selv at dette ikke var noe for meg, men samtidig var jeg så nysgjerrig på hva det egentlig handlet om. Ble ikke mindre skeptisk/nysgjerrig da jeg så flere av bekjente klatre fort på Markedsplanen og få påspandert både hoteller og reiser til fjer og nært.
Så hvorfor ble jeg en del av dette? 
For det første så var det ikke så skummelt som jeg trodde, når jeg først sa etter 2 år med "nei" til alle som spurte. Alle spørsmål jeg lurte på fikk jeg svar på, ingenting var hemmeligholdt og man kan umulig bli så store gjennom snart 40 år med vår 90 dagers fornøyd kundegaranti som gir alle pengene tilbake til kunden etter 3 mnd bruk. Jo mer jeg lærte, jo større potensial så jeg.
Tuva og Live, familien min er mitt hvorfor. 
Hvorfor jeg velger å sette av ekstra timer hver uke for å planlegge, møte folk, presentere businessen, planmøter, skypesamtaler, webinarer, fysiske møter, vise frem produktene. Fordi jeg vet at dette kan gi meg en fremtid som jeg bare kan drømme om som ansatt i en butikk. Fordi jeg har utallige eksempler på andre småbarnsmødre som har gått veien før meg, og som nå står klar for å veilede og guide deg og meg i samme retning.
Jeg elsker jobben i helsekosten for alt i verden, men den vil aldri gi meg mer penger og frihet, noe som jeg verdsetter høyt i livet. Jeg vet at livet er så mye mer enn å glede seg til helg, og vente hele året for de 3-5 små ukene med sommerferie.
Jeg innså at det var kun jeg som kunne gjøre en forskjell i mitt liv, og jeg vil vise jentene at de skal tørre å gå for drømmen, og ikke stå på en 8-16 jobb og fortelle at de må gjøre det jeg ikke turte 
For mer uforpliktende info, stinelervik@gmail.com
Sitter du på gjerde så ta kontakt - du vil få en drømmestart med et internt kickoff jeg kjører for mitt team nå i juli!

"Children close their ears to advice, but open their eyes to example"



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag