22.08.2016

Helg og teamtreff


Hei og riktig god mandag!
Har egentlig fri på mandager, og pleier å sette standarden for ny uke med løpetur i marka, men i dag står jeg gladelig på jobb. Byttet til meg fridag på fredag, for da setter jeg meg på morgenflyet til Oslo og årets Successday som går av stabelen lørdag i Oslo Spektrum! Jeg gleder meg mer enn en sukkerrusa unge på julaften, og krysser fingrene for at denne uka raser fort avgårde. Hel helg alene med shopping, god mat, inspirasjon, treffe kolleger, mingling med noe godt i glasset, hotell, avslapping og Stine-tid! Det ser jeg fram til! Kanskje du har lyst til å bli med neste år?

I helgen har vi bare vært hjemme - Tuva var på bondegårdsbursdag på fredag og fikk kose med dyrene og hoppe i høyet. Lørdag måtte jeg ta med meg jentene ned til byen i mangel på barnevakt og møtte flere i teamet for en bedre middag på Graffi. Så utrolig koselig, selv om det var noen som ikke kunne komme! To av jentene hadde jeg ikke møtt før, kun pratet med på nett, så hyggelig å bli litt kjent med de. Tuva og Live synes det var stor stas å få være med. Neste gang skal jeg være uten ungene, men det fine er at denne jobben lett lar seg kombinere med familielivet. Stolt sponsor til så mange flotte jenter! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag