16.06.2016

FUNDAY

Hei og god torsdag!
En dag til så er det sannelig helg igjen - kan noen fortelle meg hvor disse dagene blir av?
Jeg har hatt fri sammen med kjæresten i dag og latt gjøremål være gjøremål og benytte anledningen til å nyte en fridag.

God tid med jentene på morgenen før de dro avgårde til skole og barnehage, en tur i kjærestens seilbåt, sushilunch på Sabrura og vandring langs Solsiden i strålende sommervær. Perfekt!
Nå er familien igjen samlet og jeg har fått melding om ny forhandler i teamet - så herlig 

Det er så gøy at flere ser fordeler med mulighetene som MLM gir! Noen ønsker kun å kjøpe produkter til seg selv, selge til venner og familie, eller bygge en større business for å spe på inntekten man allerede har i jobben man trives i, eller satse stort og bli sin egen sjef. Det fantastiske er at det er rom for alle disse i vårt team og er du nysgjerrig så sender jeg deg gjerne en kort presentasjon og kan svare på spørsmål du måtte ha. Om du bor helt andre plasser i Norge så er heller ikke det noen hindring, da det meste av opplæringen skjer over nett. stinelervik@gmail.com - håper å høre fra akkurat deg



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag