12.04.2012

Avlastningsbordet tar form

Det har blitt mye redebygging i hjemmet den siste tiden.
Når våren kommer får jeg alltid behov for å fornye litt og slippe inn lyset.
Det finnes så utrolig mange flotte interiørbutikker og blogger som inspirerer, at lommeboken skriker til tider.
Jeg har tusen planer på hvordan jeg vil ha det, men man må vel bare utsette noen ting  for man kan ikke ta alt med en gang...(har jeg fått hørt)
Bordet fra ikea har jeg snudd motsatt vei og festet veggord fra Mer enn bare Veggord
Synes det ble litt mer dekorativt slik det ble enn da det stod "riktig" vei, for da hadde man to rom uten skuffer som bare samlet støv.




I går ble det ny Ikeatur der jeg fikk kjøpt meg et stort speil for å ha over skjenken på stua, sant en annen hylle over tv-benken da jeg ikke ble fornøyd med den Lack-hylla jeg hadde.

Barnerommet ble også endret til jenterom da vi skaffet "storjenteseng" til Tuva. Var ei stolt jente som kom hjem og fikk se rommet sitt i går. Leggingen gikk også over all forventning -kom opp bare en gang etter legging, og kom tusslende inn på vårt soverom i dag tidlig for å sove litt til.

Bilder av både stue og jenterom kommer når de siste små detaljene er på plass. Gardinene til jenterommet skal mamma sy for meg denne uken så når de er påplass kommer nye bilder. På stua gjenstår opphenging av speil, nye gardiner og et gulvteppe før jeg er fornøyd i første omgang, for ferdig det blir man nok aldri.

Svangerskapsuke 32 i dag, så gravidoppdatering kommer ikveld :)
Ha en fin dag!

5 kommentarer:

  1. Ja, det er så gøy å drive å innrede! Om jeg bare hadde eget hus og en diger lommebok :D hihi
    Avlastningsbordet ble absolutt mye bedre den "gale" veien! Gleder meg til å se jenterommet med "storjenteseng". Sånt er alltid stas, så skjønner at Tuva var fornøyd :D

    SvarSlett
  2. Ja, lommeboken gjør at man ikke får gjennomført alle planene ja, desverre :P Men det er en gøy med den prosessen uansett og bli litt inspirert mens man holder på.
    Så koselig å høre at du liker det. Ble veldig fornøyd selv også

    SvarSlett
  3. Interiør er bare så altfor gøy. Nå skal jeg gjøre om inne på rommet til Ingrid, det tar nok noen mnd før jeg har alt jeg vil ha der, for ting koster jo som kjent penger, og penga flyr fort når man er interessert i hus og hjem..

    SvarSlett
  4. Hehe, ja det tar litt tid å finne ut hva som er på markedet og hvilken stil man vil ha :) Hadde nok sett litt annerledes ut til også om det ikke var begrensninger i pengboken!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag