02.03.2012

Vår i hjemmet

Som sagt tidligere så verker det i kroppen etter våren.
Etter jul synes jeg det alltid er så tomt i stua og jeg er klar for en forandring. Har oppdaget mange nye interiørblogger og får stadig økende interesse for dette med hus og hjem.

Den siste uken har jeg også handlet inn litt nytt og ting begynner å falle på plass. Venter på noen pakker i posten og noen flere hyller på veggen, samt flere bilder så skal dere få se fler oversiktsbilder om det er interesse for det.

Brødboks

Hylle til gangen

Sniktitt på avlastningsbordet. Mangler noen detaljer enda før dere får se det i helhet

Hva er vel mer vår enn tulipaner!?

Det er en så god følelse når det begynner å likne på et hjem!
Gleder meg til å ta fatt på uteplassen i år, der har jeg mange idèer.

4 kommentarer:

  1. Så fine bilder. God helg, Stine :-)

    SvarSlett
  2. Takk for det Kine :)
    Er så gøy og dekorere for å skape et hjem

    SvarSlett
  3. Hei Stine!! Korr har du fått i brødboksen din?? Den va så fin:)
    Torill

    SvarSlett
  4. Torill: Den er kjøpt hos Black&White på city syd. Det finns en hel serie og jeg elsker den :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag