16.02.2012

Uke 24


Uke 24
Jenta vår er i begynnelsen av denne uken 22 uker gammel.
Hun begynner å fylle plassen sin i livmoren og bevegelsene er stadig mer tydelig. Balanseorganet i øre fortsetter og modnes slik at fosteret både kan høre bedre og holde balansen bedre nå enn tidligere. I motsetning til hva mange tror, så er det ikke stille i livmoren.
Fosteret kan høre lyden av morens pust, lyden fra mors hovedpulsåre som ligger like bak livmorveggen, samt stemmen.
Babyverden.no

Energien har kommet bittelitt tilbake, men fortsatt en lang vei å gå til dit den var.
Merker hun ligger godt bak i magen, så om jeg sitter for lenge eller ligger på ryggen blir jeg fort svimmel og uvel. Magen har allerede kommet litt i veien og jeg dulter bort i ting hele tiden. "Glemmer" litt at den har blitt såpass stor! Men koser meg med deilige spark fra innsiden, selv om hun allerede har funnet ribbeina mine!
115 dager til termin!!!
 
24+0


4 kommentarer:

  1. Så fin du e Stine ! :-)

    SvarSlett
  2. Så skjønn baby-mage :) savner nesten min litt.

    SvarSlett
  3. Hihi, takker :p
    Ja, det er koselig å få oppleve dette en gang til :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag