27.02.2012

Så utrolig klar for vår!

Det river i hele kroppen og jeg finner så utrolig mange inspirerende blogger om interiør.
Har fortsatt ikke bodd oss inn nok til at alt er på plass hjemme, og hodet koker snart over av iver etter å få gjort ting hjemme. Det er så mye jeg har lyst på, og så mye jeg vil gjøre.
Men man får ta små skritt hele veien, for ferdig i hjemmet blir man nok aldri.
Som en start har jeg tittet rundt på forskjellinge nettbutikker og venter i disse dager på disse skattene i posten:
Runde sinkhus fra SofiesVilla

Sinkhus fra SofiesVilla

Kurvhjerte fra SofiesVilla

"Kjøkkenet er husets hjerte" fra Fru Mæla
"Drøm ditt liv,Lev din drøm" fra Fru Mæla

"Memories" fra Fru Mæla

"Home Sweet Home" fra Fru Mæla
Skal få opp litt fler hyller og bilder i tiden fremover så blir det ferdig litt etter litt :)
Har du noen interiørønsker nå som våren nærmer seg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag