10.02.2012

4 mnd til termin




Svangerskapet er godt over halvveis og det er bare 4 mnd til termin som ble satt til 10.juni.
Føler meg til tider høygravid, så hvordan de neste 121 dagene blir, må jeg si jeg er veldig spent på.
Mye aktivitet i hele magen og hun har kommet godt oppi ribbeina og spreller store deler av dagen.
Tankene rundt fødsel skremmer meg ikke enda heller, men spennende å se hvordan denne fødselen utarter seg, om jeg må gå over tiden og om det blir en like kjapp fødsel som sist. Det sies jo at barna kommer fortere for flergangsfødene, så det blir spennende. Ingen vet med sikkerhet, så får gå noen mnd til å gruble. Skal iallefall prøve å føde på sykehus denne gangen!
23+1

3 kommentarer:

  1. Er veldig spennende med sånn venting altså :) Godt du ikke gruer deg iallefall.
    Her var det enorm forskjell på nr1. og nr2.
    Første mann brukte nesten 3 dager på å komme til 3 cm, og 16 timer på å komme ut. Andre mann brukte 8 timer fra første ri til 3 cm, og så 3t og 15 min. på og komme ut. ;)

    SvarSlett
  2. så stor og fin mage!!

    Ja, du må nok opp på sykehus så fort du merker noe du :P Lykke til :D Så spennede :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag