03.02.2012

Magebilder uke 22

UKE 22
Jenta vår er i begynnelsen på denne uken 20 uker gammel.
Hjernen begynner nå en vekstperiode som vil vare til hun er fem år gammel! Øyebryn og hår blir mer synlig og fosteret beveger øynene oftere.
Lanugohårene dekker hele kroppen, men er mest rundt hodet, halsen og ansiktet.
Muskler i armer og bein blir sterkere og bevegelsene kraftigere. Mye av skjelettets brusk begynner å omdannes til bein.

Uke 22

Forkjølelse og øyekatarr har bidratt til at formen ikke har vært helt på topp den siste tiden.
Begynner å kjenne det godt i korsrygg/bekken med alt av husarbeid og løfting av 2åringen også, men prøver å lytte til kroppen, men ikke alltid like lett








5 kommentarer:

  1. Iiisj,så kjedelig at formen hangler :S
    Ønsker deg riktig god bedring og en herlig helg Stine :)
    Søte bumpen din da <3
    Klem

    SvarSlett
  2. For en nydelig liten kul, jeg så ut som et fjell da jeg var i uke 22 ;) hehe
    Ikke noe godt å ikke være i form, for å lytte til kroppen er jammen ikke lett når man har barn fra før, det lar seg ikke alltid gjøre rett å slett :) Håper du blir frisk fort. Ha en fin helg :D

    SvarSlett
  3. Fine babymagen! Det er noe helt annet enn kula mi altså! Hehe. Lykke til fremover :-)

    SvarSlett
  4. Her vokser det ser jeg. Kjempe flott!:)
    Uff, håper formen blir bedre.
    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med en liten jente i magen. Selv er jeg i uke 20 med en liten gutt i magen. Min første :) Kjenner det litt i ryggen og bekkenet jeg også, men det er verdt det.

    Blir kjekt å følge noen i samme situsjon :)

    Fin mage forresten:) God søndag!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag