14.01.2012

Klart til bursdagsfeiring

Da jeg hadde bursdag på tirsdag måtte vi feire litt med kake her hjemme. 
Tuva er veldig ivrig i å hjelpe til på kjøkkenet, og skulle pynte bursdagskaken for mammaen sin. Hun fikk frie tøyler og gikk løs på noen hundre gram med strø! "Heldigvis" havnet noe på gulvet også, men det knaset godt i kaken

Sjokoladekake ala Tuva
I morgen er det klart for feiring og jeg har benyttet kvelden til å bake litt.
Har lett rundt på nettet etter inspirerende oppskrifter, så det ble litt mer enn jeg hadde tenkt! 
Får virkelig håpe at gjestene har lyst på noe søtt

Oreokake

Pikekyss før steking
Gulrot cupcakes og sjokoladecupcakes - Får icing og pynt i morgen med hjelp av toåringen

Da er det bare å rydde litt så er det klart til å ta imot gjester!
Håper dere har ei fin helg, så kommer oppskrifter fortløpende utover uka!
Klem Stine

2 kommentarer:

  1. NAM, og jeg som har hatt lyst på kake i hele dag da... må bare bli noe søtt til kvelds. den sjokoladekaken så utrolig god ut. Vil du dele oppskriften?

    SvarSlett
  2. Nam, her var det mye godt:) Håper du hadde en kjempe koselig bursdagsfeiring:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag