18.01.2012

Jenterom

Tenkte jeg skulle vise dere noen bilder fra jenterommet.
Mangler fortsatt noen småting før alt er som jeg ønsker å ha det, men Tuva stortrives der oppe og det begynner å bli ganske så koselig.


Tuva



Oversiktsbilde



Lekeoppbevaring og pynt



Knagger fra Lisbeth Dahl



Settekassen vi laget



Prinsesselampen

 

Mangler fortsatt litt bilder og veggord og gardinene er heller ikke på plass enda. 
Skulle egentlig kjøpe storjenteseng da vi flyttet, men fant ut at vi venter litt til, siden det ble så mange andre forandringer på samme stund.

Et rom for lek og avkobling

4 kommentarer:

  1. Så søtt jenterom,ikke rart Tuva trives der nei :)
    Likte spesielt knaggene og settekassa!

    SvarSlett
  2. for et nydelig jenterom! her trives hun nok godt:) Gleder meg til jeg også kan lage et skikkelig rom til jenta mi:)

    SvarSlett
  3. Rålekkert. Men klarer hun å la den pynten stå i fred. Pynten på Ingrid sitt rom blir bare revet ned. He he..

    SvarSlett
  4. Åh nydelig. Likte settekassen. Tenkte selv å ha det til minner fra tingene fra dåp å slikt =) får se hva jeg finner utav. klarer ikke å bestemme meg. Men kjempe fint rom! <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag