11.01.2012

Gutt eller jente?

Da er det bare et døgn til vi forhåpentligvis får vite om det skjuler seg en liten jente eller en gutt i magen. Timen er kl 11 i morgen og jeg kjenner at jeg har blitt kjempespent!
 Er 2 mnd siden sist så det har nok skjedd stor forandring siden den gang.
Ultralyd 15.11.11


Hva tror DU skjuler seg i magen?

Alltid gøy å høre hva alle andre tror.
Selv har jeg hatt en guttefølelse denne gangen så blir spennende å se om det stemmer.
Uansett hva det blir er jeg overlykkelig!

4 kommentarer:

  1. Jeg tror det er en liten jente :-)

    SvarSlett
  2. Spennende. Magen din er så spretten og hodet mitt fullt av blått så jeg tipper gutt :-) blir morro å høre :-)

    SvarSlett
  3. Har du guttefølelse. Så er det nok gutt!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag