10.01.2012

Bursdag i dag!

24 år og enda et år klokere(eldre)
Lillebror Ståle, mamma og meg fra 2007

De siste årene har gått så fort at jeg måtte virkelig telle for å finne ut hvor gammel jeg ble! Føler meg langt fra 24 år, men kalenderen lyger vell ikke!

Hadde en fast kunde inne på butikken nettopp som gratulerte meg med dagen og spurte hvor gammel jeg ble. -"24" svarte jeg! - "HÆ? itj gamlar? Du har jo vært voksen i 20 år no som æ huske"

Dagen "feires" med varetelling på jobb før det blir ettermiddagskos med familien.
Selve feiringen blir utsatt til mamma kommer fra Spania!
Håper dere har en fin dag!
Stor klem

5 kommentarer:

  1. Gratulerer sååå mye med dagen. Kos deg masse i dag. Stor klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer med dagenen :-) ønsker deg en fantastisk dag :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen!! Håper det blir en ekstra hyggelig varetelling da ;)

    SvarSlett
  4. Hipp hurra for deg søta :D
    Håper du får den oppmerksomheten du fortjener på din spesille dag!

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med dagen!!!:D
    Håper du har kost deg idag og fortsatt får en fin kveld:)
    klem

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag