19.01.2012

20 uker og halvveis!


Om jenta vår denne uken:
Hun er nå 18 uker gammel og har begynt å fått søvnfaser. Hun veksler mellom aktive perioder og perioder med søvn. Hun sover mest når jeg er aktiv og våkner når jeg setter meg ned eller skal legge meg.
Lanugohår detter hele hodet og øyenbryn begynner å formes.
Et fettlag dannes under huden for å holde barnet varmt etter fødselen og et vokslag begynner å dekke huden. Dette vokslaget beskytter mot blandt annet infeksjoner.

Synes det er merkelig å tenke på at jeg er halvveis allerede!
Det går så mye fortere denne gangen, jeg kjenner igjen mye fra sist og gleder meg over magen, selv om den har kommet ganske så tidlig!
20+0
Formen er fin og vi gleder oss!


5 kommentarer:

  1. Så fiiiin du er,ser på blikket ditt at du er lykkelig og trives ;)
    Så moro,halveis!!
    Håper at tiden fortsetter å gå fort fremover for deg :)

    SvarSlett
  2. så flott du er :) Bra du er i god form:)

    SvarSlett
  3. Savner nesten å gå gravid jeg...

    SvarSlett
  4. SiljeAndrea20/1/12 14:38

    Så fin du er, Stine! Nydelig liten babybump ♥ God helg :D

    SvarSlett
  5. Så koselig! Søt mage har du fått også. <3
    I dag har vi vært på ultralyd, og jeg er 16 uker på vei. Koselig å følge med på deg, du er jo ikke kommet så veldig mye lenger enn meg. :) Lykke til videre!! :)

    Klem Christina

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag