06.12.2011

Et pust i bakken

Har fått hentet de siste sekkene med klær fra gammelleiligheten og sett på spisebord i dag, så nå sitter jeg og tar en velfortjent pause, om jeg så må si det selv! 

Så utrolig mye som skal på plass og ikke minst så utrolig mye man samler på, og har igjennom mange år! Her er det tid for opprydding, så satser vi på en fridag fra barnehagen i morgen! Man må jo bli litt kjent i nærmiljøet også! Ikke minst utforske lekeplassen vi har rett utenfor verandaen vår!

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

  1. Så deilig da :) Kos deg masse med redebyggingen og nyleiligheten ;)

    SvarSlett
  2. Silje Andrea6/12/11 18:02

    Hei Stine!
    Her har det jammen meg skjedd mye siden sist jeg var innom. Gratulerer så mye med egen leilighet og gratulerer så utrolig masse med baby i magen! Så utrolig stas og spennende <3 Ønsker deg og dine en fin desember videre! God klem fra Silje Andrea og guttene ;)

    SvarSlett
  3. Det er utrolig mye man finner ut at man kan kaste når man flytter ja. Vi kasta sikkert 50% av alt vi hadde når vi flytta inn i huset.. hehe.. Men vi hadde utrolig mange ting da.

    SvarSlett
  4. haha, jeg gruer meg skikkelig til å rydde før vi skal flytte, selv om det blir uendelig deilig å bli kvitt alt som bare blir stående å samle støv.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag