03.11.2011

En sniktitt på leiligheten vi har kjøpt

Har tatt noen bilder fra Finnannonsen på gårsdagens hus/leilighetskjøp som jeg vil dele med dere i dag.
Det er ingenting som MÅ gjøres før vi flytter inn, men ser mye jeg vil gjøre. Gleder meg ubeskrivelig mye til å innrede prinsesserommet og sette vårt egent preg på den.
Det er en lys og lun leilighet på sørsiden av byen og vi får hele tre etg og boltre oss på, så hva det blir ut av denne tilslutt blir spennende å se :)
Kommer med mer bilder da vi tar over og begynner å flytte inn. Dagen i dag blir brukt til inspirasjonssurfing på Internett! Må huske å rekke jobben kl 15.00!!!
Ha en fin dag!

6 kommentarer:

  1. Kristin Stuberg3/11/11 15:36

    Det ser jo kjempefint ut Stine! så herlig, gratulerer :D

    SvarSlett
  2. Spennende.. dette gleder jeg meg til å følge med på.

    SvarSlett
  3. Gratulerer med leilighet!! Så deilig :) Gleder meg til å følge med videre!

    SvarSlett
  4. Wow. Ser ut som en skikkelig fin leilighet. Som ett tomt lerret så bare venter på dere =) Gratulerer!

    SvarSlett
  5. Åh, Stine! Så artig:) Den ser jo kjempefin ut! Har stor tro på at derre bli bra til dokker :-D Malin W

    SvarSlett
  6. Så utrolig fint! :-) Så spennende altså med nytt hjem!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag