30.08.2011

Hellu

Hei igjen søte folk
Uka har startet og jeg står på nytt i butikken til mamma! Begynner å komme inn i alle rutinene igjen og det er godt å være tilbake. Har ikke jobbet sånn siden jeg gikk gravid med Tuva, noe som vil si at det er snart tre år siden!

Helgen var vi i et fantastisk bryllup til stesøstra mi. Bilder kommer senere og jeg gleder meg til å vise dere! Alt var så fantastisk fint og det var virkelig en drømmedag!
Har også gjort klart kakeinnlegg så det blir litt fremover nå!
Egentlig bare innom for å si hei, så blogges vi i kveld eller morgen en gang så jeg får vise dere alt jeg vil vise frem fortiden!
Ha en super tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Kjekt å være tilbake på jobb kan jeg tenke meg:)

    Sv: Takk:) Såklart du klarer det, du er jo vanvittig flink til å bake! Kan få framgangsmåten om du vil, piece of cake;)

    SvarSlett
  2. Så deilig det må være å jobbe litt igjen. Gleder meg til å kunne det jeg å :)
    Gleder meg til kakebilder :)
    Stikk gjerne innom bloggen min en tur :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag