31.07.2011

Faen!


Har hatt den siste dagen i Lofoten i dag. Vært blant annet å sett barndomshjemmet til min mormor og hatt knallvær. Men etter 3 dager i samme hus som ca 60 andre så ser man frem til å komme hjem. Så enkelt be det altså ikke!

"dere skulle ha vært med flyet som gikk for en time siden" sa de da vi kom hit! Det viser seg altså at SAS har cansellert det flyet vi skulle ta og ombooket oss en time tidligere uten å gi beskjed til oss! Så nå venter vi på fly til Bodø og overnatting det før vi skal til Trondheim igjen i morgen tidlig! Irriterende og frustrerte har vi endelig senket skuldrene og innfunnet oss i situasjonen! En ting er iallefall sikkert - det er lenge til jeg skal ut å fly igjen!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Æsj,så innmari kjedelig!!
    Innmari typisk. . .

    Håper dere kommer dere hjem uten trøbbel i dag :)

    SvarSlett
  2. Grr.. Jeg hadde blitt så sinna.. iallfall nå, med alle hormonene som fyker rundt i kroppen min.. Stakkars den som kødder med meg nå, sier jeg bare..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag