26.06.2011

Tur bestilt!

Etter litt tenking frem og tilbake utsetter vi Barcelona turen et år, og setter kursen mot Budapest!
Turen ble bestilt i går, og jeg gleder meg masse til ferie!
Har googlet litt og det ser ut til å være en super by med masse å oppleve.




Byen er Europas spa hovedstad så jeg vet hvor jeg skal tilbringe tiden min!
Har bestilt hotellrom med utsikt mot Donau og gleder meg til å se alt byen har å by på!
Har noen av dere vært i Budapest?
Tar gjerne imot råd og anbefalinger



5 kommentarer:

  1. Så deilig, aldri vært der. Men det har mange kjente som har skrytt masse av byen =) blir nok kjempe bra!

    SvarSlett
  2. Ja, gleder meg :) Skal skrive et lite reisetips etter turen og dele masse bilder med dere :)

    SvarSlett
  3. öi spennende! :D God tur!!!

    SvarSlett
  4. Så deilig!!! :) Skal du ha med Tuva eller? :) Tar imot tips til feriesteder som egner seg med barn!

    SvarSlett
  5. Tuva blir ikke med til Budapest da hun skal være til pappaen sin på ferie :) Men kan absolutt skrive litt om de turene jeg har tatt med Tuva så langt :) Paris er definitivt et tips!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag