08.06.2011

Stavanger - bilderas!

Skal si det tok noen dager før hodet og energien er tilbake, men alt er verd det etter en så fantastisk langhelg med herlige jenter! 
Lise og jeg tok fly nedover på torsdag og ble møtt på flyplassen av Marlene og Jannicke. Så bars det rett hjem til Marlene på risotto og vin!
Var så utrolig koselig å samle gjengen igjen:) Hele helgen var super, vi var heldige med været - så ingenting å klage på:)
Middag første kvelden
Risotto med scampi
Oreokake
Fredag tok vi en tur til Stavanger sentrum for å shoppe litt, men det var over 20 grader i skyggen, så vi havnet på Hansen Hjørnet for lunch og noen utepils i stedet!

Utepils og Hamburger på Hansen Hjørnet

Herlige Lervig!
Jannicke og Marlene
Lisemor og meg
En tur i gamlebyen måtte også til!
Jeg ble virkelig imponert av denne byen - alt var så utrolig velstelt og fint i motsettning til Trondheim synes jeg. Fint å gå langs med havna og se alt folkelivet og kjenne sola brenne i ansiktet.
Sightseeing i gamlebyen
Stavanger

Da kvelden kom hadde jentene stasa seg opp litt og gjort seg klar til fest.

Jannicke, Marlene og meg

Go'pian

Finvær også på lørdag, men en god del vind.
Men som "hardbanka" trøndere stopper ikke det litt grilling!


Grillmat med hjemmelaget maiskrem

Og klar for en ny koselig kveld i sentrum!
Startet med jenteprat, drikkeleker og drinker
Spilleklare jenter
Jentene er klar for byen! Med bursdags allsang på bussen og greier!
Så takk til dere for en super tur!
Gleder meg allerede til neste gang nå :)

4--kløveret

2 kommentarer:

  1. Hærlig med en skikkelig jente tur =) Så ut til at dere brukte tiden fult ut og storkosa dere =)

    SvarSlett
  2. Ser ut som det har vært en flott tur med god mat, godt selskap og fint vær!:) Herlig med jentetur!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag