25.05.2011

Forsinket 17.mai hilsen

17.mai er lengst forbi, men jeg har ikke hatt mulighet til å vise dere Tuva i finstasen før nå!
Det er min farmor som har strikket bunad til henne i år, og søljen har Tuva arvet etter sin mormor. 
 Nå har jeg/vi akkurat vært på foreldresamtale i barnehagen! 
Det var utrolig hyggelig! Det er godt å høre hvordan hun fungerer i barnehagen når vi ikke er der også. Føler hun har funnet sin plass i gruppa og blir godt akseptert.
Hun har plutselig blitt stor jente!
(-Teller til 10 gjør hun også!)
*Stolt*

5 kommentarer:

  1. Så herlig bilde av henne :)

    Morro med positive tilbakemedlinger fra barnehageb da ;)

    SvarSlett
  2. Så nydelig hun var i finstasen sin:)

    Er alltid kjekt når man får gode tilbakemeldinger om sine søte små:)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  3. Åå, se på den vakre prinsessen!! Så flott bunad.
    Alltid kjekt med gode tilbakemeldinger, man blir jo så stolt. Flinke Tuva <3

    SvarSlett
  4. Skjønne jenta di da <3
    Og så stor hun har blitt!
    Mammas jente det ser jeg ;)

    Moro å høre gode ord fra bhg,da vet man at man har gjort noe riktig hvertfall,hehe :)

    SvarSlett
  5. Ser det er lenge siden jeg har vert innom nå :D Så stor hun er blitt da!!! :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag