31.03.2011

Treningsprogram

Tirsdag var det klart for en ny time på 3T.
Hadde avtalt en time med en av de ansatte for å sette opp et treningsprogram for meg: hva mine mål er og hensikten med treningnen. Endte opp med et program jeg er veldig fornøyd med, og som jeg gleder meg til å starte på. Samtidig skal jeg være flink å trene intervall eller timer med høy intensitet og høy puls. Skal egentlig dit på fredag for å teste maxpuls, men siden det er planleggingsdag i barnehagen og ikke barnepass på 3T den tiden så får jeg drøye til uka. Synes det er så godt å være igang igjen! Deilig å kjenne at man har brukt kroppen og være litt stiv igjen. Det at de har et bredt utvalg på gruppetimer er også veldig fint! Da kan man bestemme hva man vil trene etter dagsform. Flere som har fått nok motivasjon til å trene igjen?
Sitter å vurderer sterkt å dra på PulsStep i dag ! Blir så dvask av å ikke gjøre noe!
Håper dere får en finfin dag

2 kommentarer:

  1. Så bra :) You go!
    Fått helt dilla igjen,og denne gang går jeg nesten bare på saltimer.
    Eeeelsker det :)

    SvarSlett
  2. Ja, det er herlig :)
    Akkurat booket time på pulsstep til kl 14.00! Herlig!

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag