26.03.2011

Lite som minner om vår

Mars er vel egentlig den første vårmåneden om jeg ikke tar så alt for feil. Riktignok er det lite som minner om vår her i Trondheim for tiden! Har vært hos Marte på taco i kveld og på tur hjem var det dette synet som møtte meg:
Vi har fått flere cm med nysnø de siste dagene og ser ikke ut til at Kong Vinter har tenkt å dra riktig enda!
Her er to bilder fra de siste dagene





Jeg er så utrolig klar for å finne frem vårjakkene, småsko, sitte i solveggen med solbriller på. Se knoppene på trærne springe ut og bli nydelige blader, se hestehov og gjøre meg klar til sommer.
Faktisk spiste jeg årets første jordbær på jobb i går, og fikk litt sommerstemning, helt til jeg så ut vinduet.
Tragisk!
Så til dere sør i landet; kos dere med finværet! Jeg er grønn av misundelse

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Æææææsj da :/
    Sånn var det her for ett par ukers tid siden også. Det var vår,så plutselig kom det flere cm med snø igjen :S

    Får håpe det forsvinner fort hos dere nå også :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag