10.03.2011

Innslag av vår

Synes alltid det er så koselig å få inn litt lysere farger og litt nytt til hjemmet når årstiden blir lysere.
Våren er i anmars og jeg har byttet ut noe av interiøret her hjemme.
Ingenting minner mer om vår enn friske tulipaner

Roser og vase fra Kremmerhuset, dekorativ fyrstikkeske og skilt fra Black&White, telysholdere fra Ikea

Hortensia

Hjerteranke
Bokstavene HOME fra Kremmerhuset
Så er det jo så utrolig mange flotte blogger der ute som man kan bli så inspirert av!!
Jeg tørr nesten ikke å se rundt for det er så fort gjort å handle masse når det er så mye fint! Mye jeg ønsker om, og ser for meg for hjemmet fremover.
Hvilken er din favoritt interiørblogg?

4 kommentarer:

  1. Her var det mye lekekrt Stine :)
    Heeerlig!

    SvarSlett
  2. Oj.. Ja, det er mye fint. Og man kan fort bli litt shoppinggal. Jeg liker babylykke sin, hun er utrolig filnk til å matche ting. Men, jeg har vel egentlig ingen klar favoritt. Henter litt inspirasjon herfra og derfra.

    SvarSlett
  3. Åå, så mye fint!
    Merker der klør i fingrene når jeg tittr rundt, ja. Ikke bra for lommeboken, men men.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag