23.03.2011

Altinn - elsket og hatet

Etter å ha prøvd i hele går kom jeg endelig inn på altinn.
En lang dag med frustrasjon og spenning! Vet ikke hvorfor jeg ble så irritert heller, for man får jo vite det før eller senere alikevell, men det er nok nysgjerrigheten i meg som tar overhånd. Pluss at de oppfordrer folk til å sjekke elektronisk, og da bør systemet være i orden også synes jeg da.
Nysjerrig på skatten hvert år, om jeg får igjen og om jeg kan begynne å planlegge litt mer for sommeren 2011. Det ble iallefall en hyggelig overraskelse så nå ser det ut som det blir en kosetur til Barcelona i høst.
Håper deres selvangivelse også ble en positiv overraskelse

Fikk du igjen penger på skatten, eller fikk du baksmell?

5 kommentarer:

  1. Så godt du fikk igjen! :D
    Her fikk vi igjen begge to,så de pengene går til feriekassa :)

    SvarSlett
  2. Så herlig :)
    Er penger som kommer godt med hvert år dette :D

    SvarSlett
  3. Så bra at det ble en positiv overaskelse!
    Jeg har enda ikke kommet inn...dritt altinn...men venter i spenning.
    Ha en flott kveld.
    Stor klem

    SvarSlett
  4. Fikk en god slant med penger jaa.. Aldri fått så mye igjen, så skal IKKE klage =) Så ble det sommmer i år å :D

    SvarSlett
  5. Jeg fikk heldigvis også igjen penger. Trodde jeg ville gå litt i minus, men jeg fikk igjen 5000. Syns det er helt greit..

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag