20.02.2011

Gratulerer med dagen Synne

I dag har mitt kjære søskenbarn, og Tuvas fadder Synne bursdag! 
Jeg husker den dagen vi var på sykehuset å se på henne da hun var nyfødt jeg, og i dag blir hun 17 år!
Jeg er utrolig glad for å ha et så godt og nært forhold til henne. Hun har vært som en lillesøster hele livet så det var ikke vanskelig å bestemme seg for hvem som skulle være fadder fra min familie
Synne er ei jente med bein i nesa, som stoler på seg selv og har guts!Hun kjemper virkelig for det hun tror på.
Det er virkelig en person som Tuva kan stole på og se opp til! Hun er et bra forbilde for Tuva.
Er så utrolig glad i deg Synne!
Og gratulerer så mye med dagen fra oss

1 kommentar:

  1. Så koslig Stine, tusen takk!
    Var kjempe kos med besøk av dere i går, håper det ikke blir lenge til neste gang igjen:)
    Dere betyr så masse for meg, stor klem til dere begge <3

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag