28.12.2009

Julen vår

Nå sitter jeg hjemme og har fått julegavene på plass, vasket noen maskiner med klær og fått jentungen i seng. Julen har vært utrolig koselig. Har vært noen ting hver dag (Det er det forsåvidt til over nyttår, men litt roligere tempo) Skal ligge hjemme i natt, og det har vi ikke gjort på snart en uke!

Tann nr 2 har også meldt sin ankomst, så her skjer ting i rekordfart!! Hun prøver å reise seg etter alt hun får tak i, prater mye, spiller på "slurva" og er virkelig en sosial frøken! Julen er virkelig en herlig høytid der man får besøkt venner og familie, slappet av, spist god mat og kost seg masse! Det har vi iallefall gjort fullt ut! Har ikke fått strikket så mye på monsterbuksen enda, men skal begynne på munnen nå

4 kommentarer:

  1. SV:

    Ja, det ble fjernet litt også pga sykdom i heimen. Lillemann er skikkelig forkjøla, og gubben har begynt å bli bedre etter spysjuken.

    Også har svigermor ligget på sykehuset og hatt en del operasjoner, så julestemningen har blitt litt dempet her i gården i år. Men men

    SvarSlett
  2. Du ser bare utrolig bra ut altså!! Det må jeg si :D

    Og så moro med monsterbuksestrikking, jeg har laget to! :) Skal snart starte på nummer tre!

    SvarSlett
  3. Han er nok ikke her enda, nei:p Men kommer nok snart;)

    Takk! Godt nyttår til dere også! Var vel stas med første julen til Tuva?:)
    Klem:)

    SvarSlett
  4. Hehe, ja, det er jo det de sier, sant?;)

    Det er noe med julen når man er barn som man ikke får når man er voksen! Men man lever kanskje mer igjennom barna i julen og får tilbake litt av det samme som når man selv var mindre? Jeg gleder meg ihvertfall masse til neste jul;)

    Takk, skal gjøre det! Blir spennende å se når han kommer:)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag