05.10.2009

Effektiv dag

Startet dagen med barseltreff. Siden været i Trøndelag er bare nedbør for tia, møttes vi hjem til ei, der vi fikk servert nydelig pai med vaniljekrem! Nydelig!
Bilde hentet fra Internett

Satt å pludret til klokka nærmet seg 15.00 så da var det å ta turen hjem igjen. Èn ting jeg skal kjøpe meg er en skikkelig regnjakke! Har en nå også, men den er ikke skikkelig vanntett og det trengs virkelig når man er ute å triller nesten hver dag!

Etter middag fikk jeg tid til å rydde litt på bua, sett over alle klærne Tuva har fått og sortert de litt bedre, ryddet i mitt kleskap og fått unna en haug med klær jeg ikke kommer til å bruke mer! Godt å få gjort noe sammenhengende =p
I morgen tenker jeg å trille en tur til Ikea, kanskje bli litt inspirert til dåpen eller hjemmet! Vi får se :) Men det er iallefall natta her nå! Sov godt alle bloggere

2 kommentarer:

  1. Nei, det er sant at det er ikke mye som skal til før man har nye krefter :)

    I dag skal jeg prøve å være effektiv mens Kristian sover ;)

    Sjekk ut den åpne bloggen minm også :)

    http://mingalehverdag.wordpress.com

    SvarSlett
  2. Den er super. Har den matta selv :)

    Hehe har slike oppladinings surer alene selv med shopping :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag