30.10.2009

Bytur

Nå har jeg tatt helg med god samvittighet.
Trillet til byen i halv 10-tiden og møtte Linn og Daniel (han er 2 uker eldre enn Tuva) Spiste lunch og dro på en liten shoppingrunde.. Fant endelig en kjole som Tuva kan bruke i dåpen etter dåpskjolen er tatt av. Litt stor i str, så denne kan brukes i jula også! Fikk kjøpt meg litt klær selv òg!

Skal på gjenforening med ungdomsskolen i morgen, så måtte finne noe å ha på (og endte opp med litt ekstra) Føler seg litt freshere med noe nyt

Sitter nå venter jeg på gullrekka på Tv, for nå er det helg!

2 kommentarer:

  1. Så deilig med nye klær, det gjør noe med humøret med litt nytt i skapet :-)

    Ha en fin helg !!

    Ps. så søt kjole Tuva har fått ;-)

    SvarSlett
  2. Hehe, ok! Ja, burde vel legge ut linken på den siden ja:P
    Jeg misunner de som ikke er gravide, for dette har ikke vært en lett avgjørelse å ta. Men jeg endte nå opp med å ta den, så får vi håpe at det ikke er noen alvorlige senvirkninger! Og ja, media blåser det nok opp en god del. Har vært rimelig fortvilet og grått en del over dette... :/

    Takktakk! Jeg håper tiden fremover flyr! Gleder meg sånn til møte skatten vår! Lille jenta deres er jo bare helt nydelig da!;)
    Tror jeg kommer til å bruke de uten spiler hjemme og om natta! Syns de var veldig behagelige, men greit å ha noen med litt støtte når man skal ut av huset eller få besøk. Ikke så sexy med "slappe" pupper:P Kunne ønske jeg kunne bruke mine gamle også, men det tror jeg neppe jeg får gjort:/

    Så fin kjole Tuva har fått! Og så er det så godt med nye klær! Jeg vil også snart på shopping;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag