16.08.2009

Helgens oppdatering

Selv om man går i permisjon er det ekstra koselig når det er helg.
På fredag fikk jeg melding om at bildene vi tok på Fame endelig var ferdige så vi startet lørdagen med å hente de. Bestilte opp 6 bilder å ventet lenge på at de skulle komme. Er veldig glad i ettertid at jeg tok profesjonelle bilder av magen. Blir koselig å ha i Tuvas fotoalbum

I dag har jeg fått ryddet og støvsugd litt, gått tur og skal i skrivende stund ta ut muffins fra ovnen. Er en stund siden jeg har baket noe, så fant ut at det var på tide!


Resten av dagen skal gå til besøk av familien til stesøstra mi aller først. Har startet med filmen He's just not that into you


Ønsker dere alle en riktig fin kveld

4 kommentarer:

  1. Så flott gravid bilde, forstår du var fornøyd med det :) Ja er ikke bare bare å sette seg ned å skulle se en film.... Brukte en uke i sommer på Benjamin Button.. hehe

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Ja, det tar litt lengre tid enn før ja! Skal sette den på for tredje gang i dag.. Er nok bare å glemme en film nr 2 :p

    SvarSlett
  3. Så fin mage du hadde =) Så godt at lillemor sover så godt om natta! De muffinsene så foresten veldig nam ut!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for det ja! Ja, er godt til alle 3 at natta er slik :p

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag