08.05.2009

Ny uke

Fra og med i dag starter jeg min 33.svangerskapsuke:)
Er 32+0 i dag så skal bli så utrolig godt med helg nå!
Skal på senvakt på jobb idag, så en god natt søvn før jeg
kjører utover for å delta i konfirmasjon til mine kjære søskenbarn i helgen
Blir to konfirmasjoner på samme dag, så blir myyye folk å forholde seg til, men det skal nok gå bra

Snuppa i magen er også superaktiv for tiden!
Er bevegelser så å si hele tiden, så tror hun begynner å ha det ganske så trangt der inne, men er jo forhåpentligvis bare 8 uker til hun kommer ut og hilser på meg:)
Må si jeg gleder meg masseSynes fortsatt det går veldig greit å gå gravid:) Har ikke hatt noen plager i svangerskapet så langt, men nå begynner jeg å kjenne at det er tyngre til ryggen.
Spesielt etter dager på jobb, eller om det blir for mye sitting/ståing. Har funnet ut at setevarme i bilen fungerer kjempegodt som smertelindring.
Har ellers antydninger til halsbrann, spesielt etter jeg har spist noe med sitrus, men funnet ut at melk hjelper meg MASSE, så det er ikke så stort problem :)
Håper jeg klarer å holde meg såpass oppegående den siste tiden også!
Blir spennende og se:)
Ha en fin dag alle sammen, så ønkser dere en riktig god helg

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag