23.06.2017

Time for some changes



Det har vært en utrolig energi i teamet etter vi kom hjem fra Summerparty sist helg.
Bare det å være sammen, dele ideer og se andre som har lykkes vise oss vei er så motiverende, at jeg har valgt å kjøre igang en skikkelig kickoff blant forhandlerne i mitt team.
Etter alt for mye på planen i alt for lang tid, har jeg nå valgt å invistere tiden min til Forever og gjøre noen endringer i mitt liv.
Det er personer i ulike nivåer, fra helt nye, til godt etablerte som alle føler de trenger mer motivasjon til å klatre videre på Markedsplanen, få mer frihet over egen tid, og noen ekstra lapper i lommeboken. Målene og grunnene er mange, og ulike. Det som er så fint er at ingen drøm er for stor eller for liten - her tilpasser man jobben etter livet, og ikke andre veien. Det er nettopp dette fokuset jeg vil veilede teamet mitt rundt nå i de kommende månedene.

Grunnen til at jeg deler dette med dere er enkel. Er du en av de som leser, som sier du ikke er interessert, men samtidig kjenner en liten grûnderspire i magen som ønsker å vite bittelitt mer, så håper jeg at du tar kontakt med meg. I tillegg til dette kickoffet jeg kjører igang 1.juli er sommeren en yppelig tid til å starte som forhandler, da du kan ta med deg produktene på ferie, la venner og familie teste og hjelpe deg med gode produkthistorier som igjen gir deg erfaring til videre salg,
Du kan også velge å kun handle til eget bruk, hvis du er nysgjerrig på produktene, men ikke ønsker å drive business.

Kanskje trenger du å tjene noen ekstra tusen i måneden for å få hverdagen til å gå rundt?
Kanskje har du lyst på vaskehjelp fast en dag i uken? Reise mer? Personlig utvikling, stifte bekjentskaper på tross av by- og landegrenser? Jeg vil gjerne vise deg hvordan du kan komme igang på vei mot dine mål
Stinelervik@gmail.com


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag