20.06.2017

Summerparty 2017

Fredag etter jobb dro jeg inn til Værnes og møtte 3 jenter fra teamet mitt. Gøteborg og Forevers Summerparty stod for tur, en opplevelse vi fikk gratis av selskapet gjennom en kvalifisering vi klarte på nyåret som inkluderte gratis inngang, transport til kontoret vårt, mat, party, foredrag og opphold på fantastisk flotte Gothia Hotel. Siden ingen av jentene mine har vært med på slike store arrangement tildigere var jeg like spente som de, og nysgjerrig på hva de tenkte om hele arrangementet.

Fredag tok vi det ganske med ro og kosa oss med middag og noen øl før vi tok kvelden - meget spente på morgendagen.
Lørdag, etter en knallgod hotellfrokost fant vi bussen som skulle frakte oss til Mølndal, og kontoret vårt. Dagen var lagt opp med mange gode foredrag, deilig sambainspirert lunch og middagsbuffet, soling og avslapping i knallvær i den fine slottsparken vår. Fikk også mulighet til å handle noen produkter som ikke har kommet til Norge enda, så er spent på å prøve! På kvelden var det tid for recognition, eller annerkjennelse. Alle tre jentene i mitt team fikk komme opp å få applaus for jobben de har gjort så langt, og selv om det virker skummelt til å begynne med gir det en fantastisk boost å stå der oppe og høre jubelen fra alle andre. Viktig med annerkjennelse, og dessverre er vi generelt for dårlig til å juble for andre

Jeg skulle gjerne ønske jeg kunne få til å beskrive den følelsen man har når man deltar på et slikt arrangement. Alt er så stort, så gjennomført og man føler at man virkelig blir satt pris på og er ønsket velkommen. Bare vennlige smil, og selv om vi var 3500 forhandlere fra Skandinavia, så var det ikke noe kø hverken på mat, drikke, foredrag eller inngang. Vises godt at det ikke er første gang kontoret arrangerer fest. Jeg kjenner på en enorm takknemlighet for at jeg er en del av dette, kanskje spesielt godt er det siden jeg var så kritisk i to år før jeg sa ja. Jeg er så trygg på businessen og på våre produkter, og jeg kommer nærmere målene mine for hver dag som går. Tenk om jeg fortsatt hadde latt tvilen få slå rot i meg - da er det mye jeg ville gått glipp av. 

Summerparty var helt fantastisk, og jeg gleder meg allerede til Successdays i Oslo i starten av september - også her har jeg kvalifisert meg til gratis inngang.
Er du som jeg var: kritisk, men samtidig nysgjerrig så ta gjerne imot en uforpliktende presentasjon. Ofte er vi skeptisk fordi vi ikke skjønner eller forstår hva det faktisk dreier seg om, så om du bare kjenner en bitteliten spire inni deg som kunne tenkt seg å visst bittelitt mer, så send meg en mail: stinelervik@gmail.com, kanskje er det du som blir med på neste event 










  
 
  



 "Perspective.. If they can build the tallest building on earth, we can earn a little better than just enough to pay our bills"

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag