31.05.2017

Summerparty




Så utrolig gøy å hente post i går å se at billettene til Årets summerparty har kommet!
Om 16 dager setter jeg, og tre jenter i teamet mitt oss på flyet til Gøteborg. Der er det klart for årets største begivenhet med Summerparty på slottet vårt. Jeg har aldri vært der før og kjenner jeg gleder meg enormt til å se mer hva Forever er, og lære mer om alt som skjer bak kulissene.

Under helgen har vi fått rom på 4-stjerners hotell, inngang til festen, lunch, middag, transport fra hotellet for to personer påspandert av Forever! Jeg har fulgt andre forhandlere lenge før jeg ble det selv, og trodde all den oppvartingen var litt overdrevet, men som forhandler så føler man seg litt som en prinsesse skal jeg si. Alt er ordnet, det er bare å møte opp til avtalt tid. Tema for årets sommerfest er Carnival i Rio! Det blir gøy å feste med verdens triveligste kollegagjeng igjen.

Neste Foreverevent er første helgen i september: Successdays i Oslo. Jeg var der i fjor og nå lurer jeg på om du har lyst til å være med? Det er store muligheter for å få gratisbilletter til dette arrangementet også - vil du være med? 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag