30.05.2017

Buzz: Travelcaps

Hei dere! Titter innom for å komme med ett lite tips. 
De siste årene har jeg vært #buzzador, og for dere som ikke vet hva det er, så betyr det at jeg kan være med i kampanjer der jeg får prøve ulike produkter og tjenester og jeg betaler for dem i form av min tilbakemelding, 

Jeg får altså tilsendt produkter jeg selv takker ja til å teste, eller setter meg på påmelding hvor jeg mottar produktet og får noen uker på å prøve ut. Det er helt gratis og jeg bestemmer selv hvor omfattende jeg vil jobbe som produkttester på hver kampanje.
 Det viktigste jeg gjør er å besvare sluttrapporten for hver kampanje. 
En genial mulighet som forbruker til å være med å påvirke andre forbrukere og produsenter

For tiden har jeg vært buzzador for Jordan tannbørstehetter som nettopp har lansert 10 ulike hetter slik at du kan pimpe opp tannkosten din i et design som passer deg.
Live, som elsker rosa, var kjapp med å sikre seg den med teksten "Søta" her hjemme. Tuva fikk den røde som det stod "Gullet" på. Mamma dro hjem med tannbørsthette med tittelen "Hønemor" (selv om hun fortjener Verdens beste mamma-hetten. Det var iallefall noen vurderinger som måtte taes, og jeg er spent på å høre hvilken som samboeren liker best. Det er noen gøyale forslag igjen iallefall
Det passet i grunn ganske bra med hygienisk innpakking av tannkostene våre da vi står midt oppi pakking  - Romatur, Summerparty og biltur sørover står på planen de kommende ukene. Deilig å slippe å pusse tenner med en tannkost som har ligget i samme toalettmappe som hårbørsten iallefall. Grøss!



Har du også lyst til å bli en Buzzador? Les på hjemmesiden, ellers så kan jeg verve  deg inn også - send meg en mail på stinelervik@gmail.com så legger jeg deg til om du ønsker det
Du kan lese mer om vilkår HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag