26.04.2017

Turning 30!

Det er riktignok nesten et år til, men jeg har allerede startet planlegging av runddagen.
A blir nemlig 30 år tre måneder før meg, så vi har lekt litt med tanken på å feire sammen. Notorisk planlegger som jeg er, har jeg allerede staket ut tema og farger for festen, og begynt å bestilt litt stash til festen. Hva som blir tema vil jeg holde hemmelig litt til, men foreløpig kjenner jeg at gull og sort skal prege festen. Det er jo så mye fin inspirasjon rundt omkring på nettet, og her er noen av bildene som har inspirert meg veldig: 





Nå vil jeg ikke at festen skal bli så "stivt" som dette, da vi begge to er ganske avslappa personer som ønsker en løs stemning, men inspirasjon er flott, og jeg har så mye tanker allerede om den kvelden med tanke på mat og drikke, samt andre aktiviteter.
Har du noen tips eller erfaringer å komme med så del gjerne disse i kommentarfeltet under.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag