27.12.2016

When in Rome

Hei og riktig god jul!
Er hjemme et lite døgn etter fantastiske dager på Hitra med min familie. Vi feiret julaften på Fjellvær som før i tiden, og jentene har kosa seg både onkel, mormor og oldemor tilstede. Jeg er så takknemlig for familien min, og det å være sammen over flere dager er noe som virkelig gjør meg godt langt inni hjerterota. Live og Arild reiste til Fosen i går, og Tuva og jeg tok et døgn hjemme med filmkveld på sengen før ferien går videre på hver sin kant.

Har begynt å oppsummere året som har gått, og 2016 har vært et fint år for meg. Heldigvis er det masse nytt å spennende å se frem til i 2017, og høydepunktet kommer til å være gaven jeg fikk fra Arild og jentene: Kjærestetur til Roma
Italia har vært et reisemål jeg har hatt lenge, og jeg har hørt utrolig mye flott om Roma, så at jeg faktisk skal dit i det kommende året er nesten litt vanskelig å ta innover seg: spansketrappen, Vatikanet, italiensk pizza og pasta, sene kvelder og vin i glasset. Som jeg gleder meg

Jeg kjenner også at den turen gir meg enorm motivasjon til å fortsette de gode rutinene når alle julens selskaper tar slutt. Mot slutten av dette året har jeg vært dårligere med trening, og det merkes så godt i kroppen og på humøret. Nå skal jeg snu tilbake vanene og mat- og treningsplan er allerede klar med vårt nye konsept F15 i Forever. Det gleder jeg meg til å teste, og kjenner meg så utrolig motivert, så vil du bli med, så ta kontakt så kan jeg bestille en pakke til deg også: stinelervik@gmail.com

Håper dere alle har hatt en riktig god jul med familie og venner.
Nyt de siste dagene av dette året og start 2017 med et smell. 
Tips å se/gjøre i Roma tar jeg også gledelig imot

God jul kjære venner






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag