17.12.2016

Morgenlevering

Jeg kom over en annonse på facebook for noen uker siden jeg ble nysgjerrige på.
Siden het morgenlevering.no og der kunne jeg bestille ferske bakevarer rett på døren.
Jeg klikket meg inn, og fant mange fristelser! Hvor lenge siden har eksistert er jeg usikker på, men jeg delte iallefall annonsen på min facebookside og oppdaget fort at dette hadde gått hus forbi hos mange, så derfor vil jeg også tipse dere:



Som en overraskelse en lørdagsmorgen bestilte jeg croissanter, brød og rundstykker til helgefrokosten for å glede jentene, og det har hent seg at vi har bestilt brød til mandags morgen hvis vi har glemt å skaffet i helgen, noe som fort kan skje i en travel hverdag. Jeg synes iallefall det er en helt super ordning som jeg vet vi kommer til å bruke innimellom når behovet melder seg

Bare på de par ukene jeg har visst om dette tilbudet ser jeg at utvalget allerede har blitt bedre både med flere varer, mer glutenfritt og noe økologisk.
Østlandet kan allerede tilby større utvalg med både juice, kaffe, pålegg, aviser osv, så jeg tror dette kan bli riktig så godt å bra i tiden fremover med flere aktører inn i bildet. Her i Trondheim ser jeg det er Nærbakst og Mathallen som er største leverandører foreløpig, så kjenner du noen som bør inn her tar de nok imot tips
Jeg ser man kan få morgnelevering på Østlandet, Bergen & Hordaland, Stavanger &Sør-Rogaland, Sunnmøre og her i Trondheim. Bestiller man før kl 21 får man det levert på døren morgenen etter og frakten koster ingenting. Er ikke det helt supert?

Sjekk om de kan levere hos deg på morgenlevering.no



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag