06.11.2016

Let it snow!

Hei bloggen!
Det går liksom litt tid mellom innleggene her inne, da det meste av min våkne tid går med til jentene og Forever - det er så givende, så klarer liksom ikke å legge det fra meg heller. Tirsdag kommer pappan i huset hjem og det skal bli godt med litt avlastning nå igjen og friere i forhold til julegaveshoppingkvelder og stand på messer. 

Snøen har falt over Trondheim de siste dagene, og Live ønsket å ut med akebrettet sin en tur i dag. Da vi to er hjemme alene var det koselig å ta seg en tur ut for å leke litt i snøen bare vi to. Vi gikk innom barnehagen, trollskogen og en liten runde her vi bor før det ble middag hos mamma, Tuva kom hjem og vi avsluttet dagen i sofaen med filmkveld

Etter barna var i seng har jeg laget litt julegaveløsninger, redigert bilder, planlagt den kommende uka, og kjenner at jeg skal kaste meg i seng da jeg gleder meg til å ta fatt på morgendagens oppgaver - spenennde tider i møte dere!

Minner også på at vår Propolis og sunlips er to supre produkter også nå som vinteren kommer. Ingen av produktene er tilsatt vann, og beskytter huden nå i den kalde årstiden. Klikk deg inn på nettsiden min for et kanontilbud på førstnevnte:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag