08.11.2016

Gratis vareprøve til deg

Hei og riktig god tirsdag!
Jeg sjekker interesse for vareprøver fra Forever Living, da jeg har fått inn både propolis, gelly, tannkremen vår, moisturizing lotion og porsjonsposer på argi+.
Derfor lurer jeg på om du vil motta en pakke med vareprøver av meg, slik at du kan teste helt gratis og gi meg din ærlige tilbakemelding på produktene. Det hjelper meg å finne riktig produkt til mine kunder hvis jeg har flere erfaringer og tilbakemeldinger. 

Håper du vil ta deg tid til å teste, og er du interessert så send meg en mail på stinelervik@gmail.com
En liten overraskelse følger med til alle som vil hjelpe


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag