18.10.2016

Rustikk bryllupskake

Hei!
Vi er vell hjemme fra Spania og har noen bilder jeg vil dele med dere, men har vært knapt med tid da jeg er i full gang med å hjelpe to nye forhandlere i teamet med å komme igang med sin business. Dagen før vi reste kjørte vi oppover til Nord Trøndelag med 3 rustikke bryllupskaker til en Foreverkollega - så utrolig koselig oppdrag å få.

Under ser dere resultatet:
Alle er sjokoladekaker men med forskjellig fyll : oreo, sjokoladekrem og salt karamell. Bare positive tilbakemeldinger så det var gøy! Nå skal jeg finne sengen og gjøre meg klar til en ny travel dag med jentene i morgen - har nemlig kjørt kjæresten på jobb for 3 nye uker i turnusarbeid, så her er det bare å brette opp ermene og planlegge godt! 

Håper du har hatt en super start på en fantastisk uke!
Klem, Stine





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag