07.09.2016

INTRO


Halvveis i uka allerede - her går det unna!
Jentene hadde bestemt seg for å overnatte til mormora si i dag, så jeg fikk derfor formiddagen fri fra jobb. Startet dagen med en herlig joggetur i  marka før jeg fikk spilt inn forretningspresentasjon om Forever jeg hadde tenkt å gjort lenge. Etter noen timer på jobb var det uvant å komme hjem til tomt hus. Er liksom ikke vant til å være hjemme alene lenger. Glemt litt hvordan det gjøres.

Så siden det var så gøy å lage film tidligere i dag, hadde jeg lyst til å lage en kort introvideo også til deg som er litt nysgjerrig, eller kanskje har du aldri hørt om Forever før. Her kan du høre litt om min historie. 
Nå skal jeg rydde litt i heimen: lørdag har jeg invitert til åpent hus med lagersalg der 10% av alle bestillinger går til barnekreftforskning og søndag kommer teamet over for litt planlegging. Spennende Forever-tider, med andre ord. Har du lyst til å bli med i teamet så har jeg også mulighet til å hjelpe 2 stk denne måneden med å få fart på sin business.

video

Husk også å like siden min Stine Lervik - Forever Living 
Klikk på bildet over for å komme til siden


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag