30.09.2016

Fredag og månedslutt - bedre kan det ikke bli!


Hei og riktig god fredag! 
Titter kjapt innom før innspurten av nok en spennende månedslutt!
Bestillingen til Forever er sendt inn, jeg har laget et spesialtilbud til mine kunder og fått den gledelige nyheten at jeg har fått 2 nye Supervisore i teamet.
En ting er å klare egne mål, men gleden over å se jentene i teamet klare sine er ubeskrivelig! Det er ikke lenge siden de startet med intensjon om å handle produkter til eget bruk, men opplever at etterspørselen stiger i takt med flere produkter de bruker og anbefaler, og ender tilslutt opp med flere bestillinger fra venner og bekjente. Dette er så gøy å være en del av og se at flere tørr å gripe sjansen
Ønsker du å vite mer om jobben min så send meg en mail til stinelervik@gmail.com.
Kanskje er det dine mål vi knuser neste måned?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag