23.08.2016

The earlier you start, the earlier you will see results



Jobben vår er en stor del av livet vårt. Trives du med det du gjør? 
Gjør arbeidsdagen at du kommer deg nærmere dine mål i livet?
Da jeg ble presentert for Forever for 3 år tilbake i tid var jeg skeptisk. To år tok det før jeg undersøkte mer, turte å høre på andres erfaringer og så med egne øyne hvordan andre lykkes.
Hvorfor kunne ikke jeg klare det samme?
Skeptisk er naturlig i oss mennesker, men tenk på hvor mye det tar fra oss! Nå er det bort med alle unnskyldninger, og med dedikert arbeid på veien, vet jeg at målene mine er inne rekkevidde - jeg er allerede på vei!


Teamet utviddes, og jeg ser etter nye kollegaer jeg kan veilede og coache mot deres drøm, Kanskje er dette noe du har tenkt på, men latt skepsisen ta overhånd? La meg spandere en kaffe på deg, der du kan stille meg akkurat de spørsmålene du trenger å få svar på. Vil du vite mer om denne muligheten så send meg en mail til stinelervik@gmail.com 
Håper på å høre fra akkurat deg

Hvor mange suksesshistorier må du høre før du selv tar action? Kanskje er det din tur neste gang

Min sponsors sponsor som mottok sin 13. månedsutbetaling i Johannesburg, Afrika i april i år. Mesteparten av overskuddet går nemlig tilbake til oss forhandlere

 Noen fra teamet jeg er en del av - til helgen får jeg gleden av å møte mange av disse under Succsessdays i OSLO SPEKTRUM - det blir magisk


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag