29.08.2016

Successday
- 2016 -

Hei og riktig god mandag! Håper starten på uka har vært fin.
Jeg har fri, og brukt dagen til å tatt igjen litt søvn, og fordøyet alle inntrykk fra en fantastisk helg. 
Må bare dele noen bilder med dere, selv om kvaliteten ikke er den aller beste

Fredag dro jeg med flyet som landet på Gardermoen kl 11.00 - dro inn til byen og møtte Linn Sophie over en lunch, før jeg dro på hotellrommet og ordna meg litt til kvelden. Møtte min sponsor Linn Christin og Rebekka (frumaela.no) og noen fra hennes team over en middag på Fridays. Deretter samlet vi oss i baren på Royal Christiania der vi møtte Eva (divamamma) og andre i vårt fantastiske team. Dèt var kjempekoselig.

  

Lørdag møttes vi i Oslo Spektrum kl 11.00 sammen med 1400 andre forhandlere til årets Successday med Forever - helt fantastisk å lære mer om network marketing, Forever som arbeidsplass og høre folk historier. Helt vanlige folk som meg og deg som har klart store ting med å bestemme seg for at dette er noe de skal! Jeg blir så inspirert

 
 

En av foredragsholderne var Ulrika - hun har vært Regionssjef i HM i Sverige, men byttet over til Forever da hun så det var dårlige muligheter for lønnsøkning og personlig utvikling i tradisjon handel. Det er f.eks bare en som kan bli butikksjef, en regionssjef og en landssjef - dårlige utsikter for folk flest, med andre ord. Med Forever kan man gå så langt man ønsker - hvis man gjør jobben som kreves! 

Hun hadde også en øvelse med oss der alle i salen skulle reise seg. 
Hun sa deretter alle som trives i jobben man har i dag bli stående, resten setter seg. Mange stod, noen satte seg ned. Neste spørsmål var at de som hadde gode muligheter for utvikling kunne fortsatt stå, de som ikke hadde det måtte sette seg - mange satt seg. Deretter skulle de som hadde en mulighet til å øke lønna si med ca 10 000,- pr mnd bli stående, resten måtte sette seg. De som deretter kunne være med på å bestemme når de vil jobbe, med hvem de vil jobbe med, og bestemme antall og når man skal ha ferie i sin "vanlige" jobb kunne fortsatt stå. Siste spørsmål var om du fikk ta del i foretakets overskudd og kvalifisere deg til gratis reiser? Av alle forhandlere i salen var det kanskje 2 stk som som stod igjen! Ved tradisjonell salg eller hvilken som helst jobb har man svært mange begrensninger for personlig utvikling og at du selv kan påvirke hvor mye du tjener. Alikevell reiser folk på jobb hver eneste dag. Hvilke fremtidsutsikter er det? Jeg hadde ikke sett på det slik selv før denne dagen

 
Dagen fortsatte med recognition - alle som har klart noe på markedsplanen eller i Kompetansetrappen fikk komme opp på scenen i Oslo spektrum og motta annerkjennelse fra de andre forhandlerne og selskapet. Jeg var så utrolig stolt da jeg så Linn Sophie som jeg har rekrutert stå på den scenen og motta diplom for Supervisor! Det ligger mange timer med jobb bak, og jeg vet hvor mye det betyr! 

Deretter ble det oss, Assistant Managere. For et boost det var å stå på den scenen. Var kjempeskjelven før jeg gikk opp, og heldigvis kjente jeg Jorid slik at vi kunne gå opp sammen - men så gøy! Se alle folkene i salen som heier på deg - teamwork er en herlig ting
Jublet også ekstra for min kjære sponsor som har blitt Manager- en leder i Forever. 
 


Vi samlet teamet til et felles bilde, og fylte hele scenen med TTT gruppen som jeg er en del av, med flotteste Torun i spissen. Det er vi med de røde skjerfene - du har kanskje sett oss? Så utrolig mange flotte folk, røreden fortid og de suksesshistoriene de har laget for seg siden de startet opp. Jeg er i trygge hender, det er det ikke tvil om 


Tilslutt må jeg få rette en stor takk til min flotte sponsor Linn Christin (t.h) som så mitt potensiale lenge før jeg innså det selv. Du godtok ikke mitt nei og insisterte på at jeg måtte få vite mer om forever før jeg bestemte meg, og der var jeg solgt! Du viste meg veien, og se hvor jeg er nå!
Må også få takke upline Eva. For ei dame - du er en stor inspirasjon for alle i teamet, du støtter, backer opp og guider oss gjennom våre utfordringer. Det var så koselig å være sammen med dere og denne helgen vet jeg har forandret mye i meg. Det skal ikke bli lenge til neste gang.


Så en oppfordring til deg - sitter du på gjerdet og er nysgjerrig på muligheten - ta kontakt! Iallefall hør hva det handler om før du takker nei. Jeg er klar for en boost i teamet og ser etter nye forhandlere. Det er ikke for alle, men muligheten er der, og gjør du jobben som kreves kan du hente opp det du måtte ville ha av fritid, penger, reiser, tid, helse fra skattekisten som Forever er. 
Husk at alle som kan noe i dag, kunne det ikke da de startet - tenk på det

Førstkommende onsdag klokken 21.00 er det en live presentasjon du kan logge deg inn for å se fra din egen stue - du hverken sees eller høres, men er en fin måte å få et innblikk i Forever fra en av mine flinke kollegaer Eva Ottesen som fortiden kombinerer mammarollen til ei nyfødt lita tulle med jobben i Forever. Helt uforpliktende da jeg sender deg en link på melding/epost

Håper på å høre fra deg
stinelervik@gmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag