07.08.2016

Blåbærturen

Herlige søndag! 
Live og jeg har vært på en koselig blåbærtur med mamma i herlig temperatur, argi+ i flaska og deilige friske bær ligger nå klare i fryseren til å havne i både smooties og muffins utover høsten 

Ettermiddagen har gått med på vasking av huset. Mamma var så snill å hjalp meg med dampmaskin, så nå skinner det i alle krinker og kroker - deilig det, så kan Live og jeg nyte de neste 6 dagene hjemme alene mens pappan er på jobb og Tuva har en siste ferieuke med sin pappa før skolestart neste uke.

Les en kollegas fantastiske erfaring med argi+ på siden min nå: 




2 kommentarer:

  1. Så koselig med blåbær tur da,det har vi også vært på.. faktisk 2 dager på rad.
    Deilig.
    Nyt kvelden.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, veldig koselig! Mange år siden sist, men det er så godt å komme seg i marka, drømme seg bort litt og fylle bøtta med deilige bær! Blir sikkert flere turer utover høsten!

      Takk det samme Christina

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag