14.08.2016

Helgens dåpskaker

Hei og riktig god søndag til deg som titter innom.
Jeg sitter å nyter de siste timene av denne herlige dagen og kjenner jeg er spent på morgendagen - jeg har en andreklassing i hus! Det siste året har gått så fort, og det er mange tanker jeg kjenner på, men ikke helt har klart å sortert enda. Spennende med et nytt skoleår og nye utfordringer.

Helgen har vi utnyttet maksimalt, sovet lenge, sett tv på sengen, sen frokost og i dag har jeg ligget på gulvet med barna og bygd lego fra morgen til kveld. Det var godt etter å ha stått på kjøkkenet noen kvelder for å ferdigstille to dåpskaker. Det er så koselig hobby på kveldstid og sitte å pusle med kakepynt, fine farger og bare la tankene i hodet strømme fritt - det er så mye man tenker ut og kommer på når man får en liten timeout. Anbefaler alle å finne en aktivitet der man får koblet ut, som å fargelegge, bake, tegne, pusle  - hva som helst! Det er så viktig med et avbrekk. Her er iallefall de to siste prosjektene:







_______________________________________________________________________________







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag