31.08.2016

Change 9

Det er årets siste sommerdag og et knallbra dagstilbud ligger nå i nettbutikken min!
Jeg har valgt å gi dere en god deal på C9 - vår 9 dagers kickstart program som er første del i et 69 dagers langt FIT-program. Mange av mine kunder har kun tatt C9, og det er ikke noe problem, men jeg vil anbefale deg å ha en plan for tiden etterpå slik at man ikke faller tilbake på gamle rutiner.

Jeg meldte meg opp som forhandler for å få pakken litt billigere i oktober i fjor. Etter 9 dager var jeg virkelig solgt! -3,3 kg og 35 cm av på kroppen ga meg masse motivasjon til å fortsette i sunne baner. Dette smittet naturligvis over på mange av mine bekjente som også heiv seg på, og da mars kom hadde jeg allerede mistet over 7 kg. For en fantastisk deilig følelse, og motivasjon og faktisk se at dette funker. Siden den gang har jeg solgt over et titalls bokser og tilbakemeldingene har vært nesten utelukkende positive. De to som ikke ble fortrolig med C9 har selvfølgelig fått tilbake pengene sine gjennom vår fornøyd kundegaranti. 

❤ Mangler du motivasjon?
❤ Har du lite overskudd i hverdagen?
❤ Har dårlige matvaner?
❤ Ønsker å komme igang med trening?
❤ Ønsker å forbedre din livsstil
❤ Trenger en kickstart
❤ Synes det er vanskelig å velge mellom et hav av råd for bedre helse der ute?


C9 har gjort så mye med meg og tankegangen rundt mat. Ja, det er en kickstart, men ikke en quickfix! Det er ikke 9 dager med jobbing og deretter gå tilbake til de vanene/uvanene du har i dag.  Det skal være en start på noe bedre - noe du kanskje har drømt om i lengre tid, men synes det er vanskelig å velge blant alle tips og utfordringer vi blir foret med hver eneste dag. Vil nok en gang påpeke at dette ikke er en slankekur, men en kickstart for gode vaner. Jeg kan love deg personlig oppfølging og tips på veien hvis du handler av meg (frivillig)

A year from now you´ll wish you had started today

Skulle du ikke bli fornøyd med produktet får du pengene tilbake av meg mot din kvittering og all embalasje innen 90 dager! Hvilke andre produkter kan stille med en slik garanti? 

Er du klar for å gå igang med din C9 - ta en titt i nettbutikken eller send din bestilling på stinelervik@gmail.com. ps: tilbudet gjelder kun i dag i min nettbutikk

Under er bilder av C9 resultater som jeg har fått tilsendt av mine kunder: 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag