08.08.2016

Cake in a cup

Vi måtte så klart prøvesmake bærfangsten i helgen og prøvde oss på proteinpannekaker på lørdag og cake in a cup i går, søndag.
Sistnevnte ble en en kanongod dessert! Selve kakemixen kommer fra Funksjonell mat og jeg har hatt den med fra jobben min på Life Heimdal - den finnes i både Dark chocolate og chocolate & caramell som er min favoritt

Jeg blandet en kakemixpose med 0,5 dl h-melk. Hadde også noen sjokoladeknopper fra Cavalier (sukkerfri) som jeg hadde i før jeg fylte kakedeigen over i to små dessertskåler og inn i mikroovnen i ca 50 sek.  Toppet med friske bær, litt walden farms sjokoladesaus og et dryss sukrin. Deilig, friskt, søtt og det beste av alt: helt uten sukker. 

Sjokoladekake på under ett minutt - jatakk! Perfekt å ha i skuffen hvis det plutselig ringer på døren og du vil servere noe kjapt og sunt




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag