05.07.2016

Together


Da har samboeren reist for nye 2 uker på jobb, Tuva er på overnatting hos sin tante mens Live og jeg koser oss hjemme alene. For dere som følger meg på snap, ser dere at vår ettermiddag bestod av filmkveld med "Den lille havfruen" popcorn og smelling av tyggisbobler til levende barnelatter. Kunne visst holdt på i timesvis med sistnevnte. Nå har jeg tatt en opprydding i huset etter dagen og jeg har satt meg i sofaen med laptopen på fanget.
Denne måneden har jeg tid til å hjelpe tre stk med å komme igang med sin business. Sitter du på gjerdet å vurderer så kan jeg gjerne fortelle mer, samt sende deg link til en forettningspresentasjon live du kan se i morgen  holdt av Eva (Divamamma) og Kine
Jeg forteller gjerne mer før du bestemmer deg, altså en kort presentasjon er helt uforpliktende så jeg håper jeg hører fra akkurat deg 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag